Методична робота

Річні завдання на 2020-2021 навчальний  рік

1.Формування логіко-математичної компетенції  дошкільнят  через  призму  творчої  діяльності  педагога  з  використанням інноваційних  технологій.

2.Розвивальний  потенціал   гри  в  процесі  формування  особистісних  якостей  дошкільника.

3.Зміцнення  здоров’я  та  забезпечення  життєдіяльності  дитини  в  сучасних  особливих  умовах  закладу дошкільної  освіти.

Науково–методична  проблема  на  2020 – 2023 роки:   Формування  у  дошкільників  мотивації  до  дій  і  моделей  поведінки,  орієнтованих  на  сталий  стиль  життя.

разделитель горизонтальный

Інтерактивні  форми  роботи  з  педагогами

Лютий, 2021

        Ігрова  діяльність  є  найдоступнішою  для  дитини  дошкільного  віку,  оскільки  відповідає   її   психічним  і  фізичним можливостям. Вона  сприяє  розвитку  інтересів, здібностей   дітей, вихованню  позитивних  якостей, допомагає  розширити, поглибити  й  уточнити  уявлення  про  навколишній  світ, про  вище  природи, ознайомитися  з  різними  властивостями предметів.

         Проблема ігрової  діяльності  з  дошкільниками  часто  порушується під  час  інтерактивних  форм  роботи  з  педагогами  нашого   закладу. Так, на  засіданні педагогічної ради  від 18 лютого,  що проходило  у  формі  “Ділова  гра”” за  темою “Розвивальний  потенціал  гри”, педагоги обговорювали  Нову  редакцію  БКДО,  зокрема  зміст  освітньої  лінії “Гра  дитини”;  ділилися  досвідом  щодо  даної  проблеми.

        

разделитель горизонтальный

 2 лютого 2021 року

       Активізувати знання  про організацію, планування  та  проведення  ігрової  діяльності  з  дошкільниками  педагоги  закладу  мали  можливість  під час  заняття  семінару-практикуму  за  темою “Хто  не  вміє  грати?  Діти  чи  вихователь?” 

        

   

разделитель горизонтальный

 Лютий, 2020 рік 

      Специфіка професійної діяльності вихователів дошкільних закладів вимагає особливого підходу до організації методичної роботи. При цьому необхідно констатувати, що відповідне становлення вихователя дошкільного закладу відбувається не тільки (і не стільки) у період його базової підготовки або курсового навчання, а головним чином у процесі безпосередньої роботи в дошкільному закладі.

Засідання  педагогічної  ради  на  тему “Виховання  людяності  –  проблема  сучасності”